Hos Swenge får du håndlagde designmøbler som er skreddersydd for din stil og ditt hjem. Vi har ikke kasser som står og samler støv på et lager. I stedet produserer vi dine møbler etter dine egne ønsker når det gjelder modell, materialer, trekk og farge. Deretter leverer vi dem helt hjem til deg, med full forsikring hele veien.

Transport

Transportøren vil ta kontakt med deg i god tid før levering, enten via telefon eller SMS en dag før. Som regel vil det ta 2-10 arbeidsdager fra bestillingsdato til du mottar varene, avhengig av hvor du bor i landet. Hvis det skulle oppstå forsinkelser i leveransen, vil vi kontakte deg.

Vi leverer varene hjem til deg, enten til byggets entre hvis du bor i leilighet, eller til tomtegrensa hvis du bor i hus. Våre sjåfører bærer ikke inn varer, så vi anbefaler at du avtaler hjelp på forhånd. Hvis du ønsker at sjåføren skal hjelpe deg å bære inn varene, kan du bestille bærehjelp mot en ekstra kostnad. Vi leverer dessverre ikke til Svalbard.

Hvis du henter varene selv på vårt showroom, er det kostnadsfritt. Du må hente varene innen 5 virkedager etter at de er tilgjengelige på angitt Swenge varehus. Etter nærmere avtale kan vi avtale lengre hentefrist. Vi vil sende deg en melding når varene er klare for henting, og oppfordrer deg til å sjekke åpningstidene før du kommer. Hvis du ikke henter varene innen 14 dager, vil det påløpe et gebyr om ikke annet er avtalt.

Ansvar for skader

Husk at det er viktig at du sjekker for eventuelle transportskader når du mottar møblene. Hvis du ser skade på emballasjen eller varen, ber vi deg notere dette på fraktseddelen før du signerer til sjåføren.

Hvis det oppstår skade ved levering, eller hvis du oppdager en produksjonsfeil eller skjult feil, ber vi deg ta kontakt med kundesenteret vårt så fort som mulig. Det er også ønskelig at du fjerner emballasjen samme dag eller dagen etter, slik at du kan kontrollere om det er noen skjulte feil.

Mindre skader som blir skjult etter montering er ikke å betrakte som reklamasjon.

Secure Payments